FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Czy zamówienia można odbierać osobiście?
Nie ma możliwości odbioru osobisteg zamówionych produktów. Wszystkie zamówienia sprzedawane są online, poprzez wysyłkę zamówienia kurierem lub do paczkomatu.
W jakich godzinach pracuje sklep?
Zamówienia za pośrednictwem sklepu można składać przez 24/h na dobę. Obsługa Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy lub po godzinach pracy drogerii będą realizowane w następujące po nich dni robocze.
Czy zamówienia można składać telefonicznie?
Tak, zamówienia można składać telefonicznie pod nr. +48 576 142 509 i w takich przypadkach są one wysyłane za pobraniem. Wyjątkiem są przesyłki zagraniczne, które wymagają przedpłaty.
W jaki sposób wysyłane są paczki?
Na terenie Polski paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD oraz paczkomatów InPost.
Czy wysylacie paczki za granicę?
Tak, wysyłamy paczki za granicę, za pośrednictwem firmy DPD. Prosimy o wybór odpowiedniego kraju przy składaniu zamówienia lub o kontakt na adres e-mail bok@farmaciaverde.pl w celu ustalenia kosztów przesyłki.
Jak można płacić za zamówienia?
Oferujemy następujące możliwości płatności za zamówienia: przedpłata za pomocą: payPal, payU, przelewu tradycyjnego oraz płatność przy odbiorze (tylko na terenie Polski).
Dane do przelewu:
Tytuł: Numer zamówienia
Rachunek bankowy:
34 1140 1065 0000 4462 1600 1001
mBank S.A.
Dla osób płacących z konta zagranicznego:
PL34 1140 1065 0000 4462 1600 1001
Kod Banku BIC (Swift ): BREXPLPWXXX
Mam problem z dodaniem do koszyka potrzebnej mi ilości sztuk produktu. Co mam zrobić?
Powodem mogą być braki w magazynie . Możesz zadzwonić do nas i dowiedzieć się, kiedy większa ilość produktów będzie dostępna.
Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?
Tak. Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne.
Czy za każdy przedmiot muszę płacić osobno?
Koszt wysyłki jest jeden, niezależnie od sumy zakupionych przedmiotów.
Ile średnio trwa dostawa?
Zamówienia wysyłamy po otrzymaniu wpłaty (przy opcji z przedpłatą). Taka dostawa zajmuje najczęściej około 2 dni. W przypadku paczek zagranicznych czas dostawy uzależniony jest od kraju docelowego, najczęściej wynosi około 7 dni.
Współpracujące z nami firmy kurierskie dokładają wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć przesyłkę. Ewentualne opóźnienia najczęściej wynikają z nieprzewidzianych utrudnień na drodze lub warunków pogodowych – prosimy o wyrozumiałość. Zalecamy wcześniejsze składanie zamówień w okresie świątecznym ze względu na duże obłożenie pracy kurierów.
Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Po zalogowaniu na swoje konto możesz sprawdzić status zamówienia. Jeśli nie posiadasz konta – możesz zasięgnąć takiej informacji dzwoniąc pod numer +48 576 142 509. Ponadto wszyscy klienci otrzymują od nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji (wraz z numerem listu przewozowego). Prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM.
Czy mogę edytować zamówienie?
Złożone zamówienie może edytować tylko obsługa sklepu. Zmian dokonać możesz poprzez kontakt telefoniczny z nami. Przygotuj numer zamówienia, którego dotyczą zmiany.
Zmian można dokonać, jeśli zamówienie ma status “W trakcie realizacji” po zmianie statusu na “Zrealizowane” – nie ma takiej możliwości.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z realizacji złożonego zamówienia – skontaktuj się z nami telefonicznie podając numer zamówienia, które chcesz anulować.
Jak postępować gdy przesyłka jest uszkodzona lub niekompletna?
Uszkodzenie lub brak przesyłki należy zgłosić do nas telefonicznie lub mailowo. Jeśli przesyłka jest wyraźnie uszkodzona – należy nie przyjmować jej od kuriera lub sporządzić w jego obecności protokół szkody. Wszelkie informacje o problemach z zamówieniem prosimy zgłaszać w możliwie jak najkrótszym czasie od stwierdzenia.
Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?
Nie. Zakupów można dokonywać bez logowania. Wszyscy klienci otrzymują od nas mailowo informacje o statusie zamówienia. Jednak nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień bez utworzonego konta.
Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?
Po założeniu konta klient otrzymuje dostęp do panelu, w którym może sprawdzać bieżący status płatności oraz zapoznać się z postępami złożonego zamówienia. Jeśli zamówienie ma status “w trakcie realizacji” klient może sam zmienić adres wysyłki, bez potrzeby kontaktowania się z nami telefonicznie. Istnieje również możliwość sprawdzenia historii zamówień.